.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون سیاسی وریر کشور تایید کرد ؛
تغییر استانداران از استان های شمالی کلید خورد + نکته
شمال نیوز : شمال نیوز : معاون سیاسی وزیر کشور از تغییر برخی استانداران کشور خبر داد و گفت:‌ تعداد این تغییرات کم است، اما به مرور انجام خواهد شد.
تغییر استانداران از استان های شمالی کلید خورد + نکته

شمال نیوز :  معاون سیاسی وزیر کشور از تغییر برخی استانداران کشور خبر داد و گفت:‌ تعداد این تغییرات کم است، اما به مرور انجام خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز ، محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور ، از تغییر برخی استانداران خبر داد و گفت:‌ در برنامه‌ وزارت کشور تغییر برخی از آقایان استاندار در دستور کار است، اما تعدادشان کم بوده ولی به مرور این تغییرات انجام خواهد شد.

وی افزود: به دلیل حساسیتی که استانداران در کار خود دارند، به همین دلیل قبل از آنکه انتخاب نفر جدید در دولت تصویب شود هیچ اطلاع‌رسانی درباره آن نمی‌کنیم، چرا که معتقدیم این کار باعث می‌شود عملکرد آنان تحت تاثیر قرار بگیرد.

معاون سیاسی وزیر کشور با رد برخی اظهارنظرها از سوی برخی نمایندگان مجلس درباره انتخاب استانداران جدید، ادامه داد:‌ ما مسئول تایید و تکذیب اظهارات نمایندگان مجلس نیستیم؛ اطلاع‌رسانی در این زمینه زمانی صورت می‌گیرد که دولت پیشنهاد وزارت کشور را بررسی و تصمیم‌گیری کند.

نکته !

گفتنی است استاندار خراسان شمالی اولین تغییر در دور جدید است که نشان می دهد تغییرات از زادگاه وزیر کشور آغاز شده است و معلوم نیست که این تغییر کی به مازندران خواهد رسید .

بدون تردید وزیر کشور با حساسیت ویژه ای به استان خود ( خراسان شمالی ) نگاه می کند که برای ارتقا سطح مدیریتی مدیر ارشد استان را جابه جا می کند و شایسته است که رحمانی فضلی به دیگر استان ها نیز با همین حساسیت توجه نموده و با ارزیابی استانداران ، نسبت به برکناری یا جابه جایی استاندارانی که نتوانستند در مسیر توسعه به درستی گام بردارند درنگ نکند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.